Αναγνώστες

17 Ιαν 2007

Ο μπαμπάς μου



Ο μπαμπάς μου αγαπάει το αλκοόλ
μα δεν το ξέρει!
Το παρατάει καιρό, σαν την μαμά που χώρισαν,
αλλά σαν συναντώνται φιλιούνται συνέχεια,
ο μπαμπάς και το ποτήρι!

Ο μπαμπάς μου αγαπάει τον κόσμο
μα δεν το ξέρει!
Λέει πως είναι σκυλικός ή κυνικός ή κάτι τέτοιο,
μα στις ειδήσεις κλαίει!

Ο μπαμπάς μου αγαπάει τις γυναίκες
μα δεν το ξέρει!
Δίνεται και του δίνονται,
τις παρατάει και τον παρατάνε,
σαν την μαμά που χώρισαν.
Οργίζεται, βρίζει, μετανοιώνει,
στο τέλος τις παντρεύεται.

.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο αλλά....πικρό.....
Γνωρίζω παιδιά που θα έλεγαν κάτι ανάλογο στην ηλικία των 7....

Nemertes είπε...

Ο μπαμπάς μου είναι χριστιανός και δεν το ξέρει, όπως θα έλεγε ένας φίλος...

Ανώνυμος είπε...

Μ' άρεσε αυτό το ποίημα. Είναι εικονοκλαστικό, ανατρεπτικό, σαρκαστικό, ζωηρό. Μ' ανέσυρε για μια στιγμή από την τετριμμένη καθημερινότητα.

παράλληλος είπε...

@Ναταλία, η κόρη μου είναι 8.
@Νημερτής, μοιάζουμε στο μπαμπά μας και δεν το ξέρουμε -σηκώνει μεγάλη κουβέντα.
@Λάρρυ, ευχαριστώ.

Unknown είπε...

Τώρα όμως
που ο μπαμπάς μου ξέρει
με ποιούς θέλει να πάει
και ποιούς ν'αφήσει
που όσο κι αν φοβάται, προχωράει
θα μάθει και σε μένα
ότι ούτε απ'όλα να χωρίζω χρειάζεται
αλλά ούτε κι όλα να τα παντρεύομαι.
Τον αγαπάω!

srm1033 είπε...

μάλλον θα πρέπει να κάνεις μια κουβέντα με τον μπαμπά σου ...για να μάθει!

παράλληλος είπε...

Μου τα λέω.
Τώρα και δημόσια...