Αστραπηδόν επέταξε την μπάλα εμπρός
κι εκκίνησε απότομα ελαύνων ως μότο-κρος θηρίον·
απέναντί του πάραυτα τοποθετήθηκαν τα σώματα Εγγλέζων,
μόνο που δεν εθύμιζαν του Θρύλου μας τον Λάκη Γκλέζον
(τον μάγκα τον νυκτόβιο, που ως παίκτης τελευταίος,
πίσω από Σιώκο, Αγγελή και Γιάννη Γκαϊτατζή,
την μπάλα ή τον αντίπαλο καθάριζε μοιραίως).
Τέλος της παρενθέσεως, στον ήρωά μας πάλι:
Την σέντρα του Ρουβίκωνα διέβη ως Ύπατος ο Διέγο,
τούτον, ο των φτωχών τον βασιλέα, τον χαμηλόκεντρο γκαούτσο,
οι λευκοδόριοι υπασπιστές της πρώην αυτοκρατορίας τον εκυνήγησαν
ως στερημένοι εραστές, που τον αντίζηλον φλέγονται να πλήξουν.
Μα αυτός, προκλητικώς κι αέρινα διέφευγε παρά τα κυβικά του,
αφειδώς και οφιοειδώς,
άλλους εντρίπλαρε επιεικώς,άλλους δε, εξάπλωνε στο χώμα,
και ως σούπερ φέρυ της γραμμής Ηγουμενίτσα - Ανκόνα
τον Σίλτον τον τερματοφύλακα πλαγιοκόπησε ωσάν μικρή στρειδώνα,
και όταν το πλεχτό του ηδονικώς εμβόλιζε,
πλην Λακεδαιμονίων, ο κόσμος όλος αναφώνησε:
-Γειά σου Καραϊσκάκη μου, Διέγο Μαραδόνα!
Εσύ, σαν τρέχων Μπολιβάρ, σαν σπέρμα του Γκεβάρα,
έναντι των αποικιοκρατών τέρμα αντάρτικον επέτυχες,
Βελουχιώτικον, το γκολ του άπαντος αιώνα!
Βελουχιώτικον, το γκολ του άπαντος αιώνα!
.
3 σχόλια:
Είναι αξιοπρόσεκτο πάντως ότι ένας τέτοιος άνθρωπος (εαν όντως το έγραψε κάποιος τέτοιος) δημιούργησε μέσα από την ψυχή του με εργαλείο τη γλώσσα. Όσο απλό κι αν φαίνεται, γι' αυτόν είναι κατόρθωμα.
Η "τέχνη" πιστεύω, πέρα από τα βασικά τα της γνώσεως, έχει να κάνει με την ψυχή (=αρχίδια) που εκτίθεται.
Τον γουστάρω τον Νίκο.
Εν μέρει τον ζηλεύω!
Για "ποιμήν", μια χαρά το λαλάει ο Λιόκης. Τον σκέφτομαι με την γκλίτσα απ' τη μια μασχάλη, τον φορητό υπολογιστή απ' την άλλη και το λεξικό του Μπαμπινιώτη στο ταγάρι του. Πολύ θα'θελα να τον συναντήσω κάποια στιγμή να τα πούμε μεταξύ αρμέγματος και σερφαρίσματος!
Δημοσίευση σχολίου