Αναγνώστες

12 Νοε 2008

Πάλι θα παίξω, γαμώτο!


Πάλι θα παίξω!..
Κι όπως έλεγε ο Πόντιος (μην παρεξηγηθώ από τους πολιτικά ορθούς, -για την "οικονομία του λόγου" που έλεγε και ο πατήρ Παΐσιος- χρησιμοποιώ το επίθετο), ο Πόντιος λοιπόν όταν είδε την μπανανόφλουδα στο πεζοδρόμιο, αναφώνησε:
-Όχι ρε πούστη μου! Πάλι θα γλιστρήσω!

Έτσι κι εγώ, τσιμπάω στην πρόσκληση της astrodomime και παίζω τις 5 ερωτήσεις:

1. Σε ένα Φιλόσοφο: Η Κοινή Γνώμη είναι πράγματι μια κοινή, μια πόρνη ή πρόκειται για μια ακόμη από τις συνήθεις υπερβολές του Πανούση;

2. Σε μια Παλιά Αγάπη: Το κινητό σου έπεσε κατά λάθος στο αυτοκίνητο ή «κατά λάθος» ώστε να τσεκάρω τα πρόσφατα sms σου;

3. Σε ένα Μέντιουμ: Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη;

4. Σε ένα Παιδί: Γιατί βιάζεσαι να μεγαλώσεις;

5. Στον Καθρέφτη: Λες αλήθεια;


Προσκαλώ, με τη σειρά μου, την Πανδιώνη, την Αύρα,την Χριστίνα, την Φαίη την Πεταλούδα και τον sdryche (στην Τρίπολη έχουν ίντερνετ, θέλω να πιστεύω...).
Ελπίζω να σας αρέσουν τα παιχνίδια!...

.

22 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Ευχαριστω πολυ για την προσκληση! Θα ανταποκριθω μεσα στην επομενη εβδομαδα...

astrodomime είπε...

"Σε μια Παλιά Αγάπη: Το κινητό σου έπεσε κατά λάθος στο αυτοκίνητο ή «κατά λάθος» ώστε να τσεκάρω τα πρόσφατα sms σου;"
Εντάξει...ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ
Δεν μπορώ να σου εξηγήσω αλλά
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Δεν έχω λόγια!

sinnefo rain είπε...

Ρε γαμώτο μου πάλι θα εκτεθώ αμάν ρε παράλληλε!!

Στον Φιλόσοφο: οι αμπελοφιλοσοφία είναι φιλοσοφία ή τα ντολμαδάκια γιαλατζί;
Σε μια παλιά αγάπη: έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;
Σε ένα μέντιουμ: εγώ πότε θα γίνω μάνα;
Σε ένα παιδί: γιατί κρεμιέσαι από την κουρτίνα;
Σε ένα καθρέφτη: εγώ είμαι;

Και πριν πείτε οτιδήποτε να σας πω ότι είμαι ξανθιά βαμμένη μελαχρινή
Άρα! Άρα! Ζητώ την επιείκεια σας

XRISTINA G.V. είπε...

Σε έναν φιλόσοφο: Αν υπάρχουν οι απαντήσεις σε όλα τα "ΓΙΑΤΙ" μας, συμπεριλαμβάνεται και το "ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!"?
Σε μια Παλιά Αγάπη: Και τί κατάλαβες τώρα που πήγες στον Παράδεισο?
Σε ένα Μέντιουμ: Είναι ακριβά τα διόδια?
Σε ένα παιδί:Ποιό είναι το αστείο και γελάς?
Στον Καθρέφτη: Καλά..εσύ με ποιανού το μέρος είσαι τώρα?
Χμ..πλάκα είχε!! Να είσαι καλά Γιώργο μου,χρειάζεται που και που να βγάζουμε έξω το παιδί που κρύβουμε μέσα μας..βοηθάει να κοιτάμε πιο εύκολα στον καθρέφτη!
Καλό ξημέρωμα,φιλιά και την αγάπη μου!
Χριστίνα

demetrat είπε...

και κολλημένος, και ζηλιάρης βλέπω.
Και τι σε κόφτει καλέ εσένανε τι κάνει η παλιά αγάπη με τα κινητά της;

δ

Ανώνυμος είπε...

καλά, με ξανθιά το ήξερα εγώ αυτό! :)

Ανώνυμος είπε...

ooooo σε ευχαριστω για την προσκληση
και βεβαια θα σε τιμησω και θα παιξω.

Aura είπε...

Kι εγώ σε ευχαριστώ αλλά δεν θα παίξω..

Η τελευταία στον καθρέφτη πολύ καλή..

BUTTERFLY είπε...

Εστω και καθυστερημενα λιγο...επαιξα. Καλημερα!

demetrat είπε...

έλα, τελείωνε.Ρέψαμε απ το παίξιμο.
δ

Ανώνυμος είπε...

μπες στο chris29-pictures.blogspot.com

SDRyche είπε...

Στην 124 ΠΒΕ έχουν 3 υπολογιστές με internet για 2250 Ν/Σ Σμηνίτες. Αλλά τώρα που επέστρεψα (μέχρι να ξαναφύγω) όλο και κάτι μπορεί να γίνει!
Την καλησπέρα μου!

pandiony είπε...

τα ραντεβού ..

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
θα πραγματοποιηθεί στις 12:00
την Παρασκευή στα Προπύλαια.

Συγκέντρωση μαθητών
από τα σχολεία της Αττικής
έξω από τη ΓΑΔΑ στη λεωφ. Αλεξάνδρας
τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου στις 12:00.

Πανελλαδικό συλλαλητήριο
την ερχόμενη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου
στο κέντρο της Αθήνας.

Ευτυχία είπε...

ΓΗ ΚΑΛΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ!!!!!!!!!!!!!

παρακαλεισθε οπως δωσετε σημεια ζωης!!!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Η κοινή γνώμη για ένα φιλόσοφο, είναι ένας λόγος για να κοιτάζει και να ακούει...αλλού.

Τι δουλειά έχω με τη παλιά αγάπη; Αυτές (οι παλιές αγάπες) είναι κλειδωμένες στη μνήμη.

Δεν θέλω λεφτά. Αυτά τα λίγα που χρειάζομαι τα έχω.

Ως παιδί: βιάζομαι να μεγαλώσω για να χάσω την αθωότητά μου. Αρκετά μ' αυτήν...
Και ως ενήλικας θέλω να ξαναβρώ ό,τι έχασα και πρώτα πρώτα την Αθωότητά μου.

Ο καθρέφτης: Πριτς...

sinnefo rain είπε...

Χρόνια πολλά Γιώργο

μαριάννα είπε...

Έιιιι... Ψιτ! Πού χάθηκες; Ελπίζω να περνάς καλά και χαλάλι η εξαφάνιση...
Χρόνια πολλά και καλά και δημιουργικά!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Καλή χρονιά Γιώργο!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά! :D

SDRyche είπε...

Μπορεί να μην έχω κι εγώ χρόνο (ούτε για να παίξω) αλλά εσύ το έχεις παρακάνει! :p
Τις ευχές μου για τη νέα χρονιά μαζί με την καλησπέρα μου!

Καπετάνισσα είπε...

Υπάρχεις κάπου εκεί έξω;

Τόσον καιρό πιά!

piece de resistance είπε...

what on earth is this thing??
meta tis apories brosta ston kathrefti ante na exigiseis sta mikra zoakia
http://doresist.blogspot.com/2009/06/what-on-earth-is-this-thing-called-body.html